به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران خدمت در بهزیستی را توفیقی از جانب خداوند عنوان کرد و گفت: اعتقاد دارم فلسفه انجام کار در بهزیستی دلی است و همگی با هدفی مشخص برای خدمت به محرومین جامعه گمارده شده ایم.
مدیر کل بهزیستی مازندران اداره پذیرش و هماهنگی را خط مقدم و درگاه سازمان دانست و افزود: نوع رفتار و طرز گفتار کارکنان اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی بعنوان منش کل سازمان در اذهان مردم نقش می بندد و به همین واسطه تکریم ارباب رجوع در این حوزه اهمیت دو چندان دارد.
وی خاطرنشان کرد: با تبادل تجربیات، تعامل سازنده و همفکری، باید چالش های موجود را شناسایی کنیم و سازمان را جهت نیل به اهدافش یاری دهیم.
مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه نگاه ما در استان این است که خود را موظف بدانیم به درخواستهای مددجویان و شهروندان پاسخگو باشیم، اذعان داشت: در سال جاری در سه محله استان، میز ارتباط مردمی با حضور مسوولین سازمان بهزیستی کشور، مدیران استانداری مازندران، تعدادی از مدیران کل و معاونین دستگاههای اجرایی استان و کارکنان بهزیستی استان بصورت مستقیم و چهره به چهره برگزار شد و بیش از ۵۰۰ درخواست در این میز ثبت شد که این امر نشان از اعتماد شهروندان به دولت و اهتمام ویژه دولت بر اعتماد سازی و خدمت مستقیم به مردم است.
دکتر بریمانی تشریح کرد: میز ارتباط مردمی بهزیستی مازندران طبق روال در هفته، بصورت نوبه ای و مناسبتی در محل نماز جمعه شهرستانها و ... و در دفتر نمایندگی غرب استانداری برگزار می شود و ما تلاش کردیم مواردی که از سوی مردم در این میز ها مطالبه و مطرح میشود به بهترین شکل پاسخ داده شود.
شایان ذکر است در این نشست عملکرد ادارات پذیرش بهزیستی منطقه ۴ بررسی و مطالب کاربردی، تجارب و عملکرد استانها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
جلسه هم اندیشی روسای ادارت پذیرش و هماهنگی منطقه چهار کشور با حضور سید جمال رحمانی رییس اداره پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان بهزیستی کشور، دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی استان مازندران، اعضای شورای معاونین اداره کل بهزیستی مازندران و روسای ادارات پذیرش استانهای سمنان، گیلان، گلستان، مازندران و خراسان شمالی در اداره کل بهزیستی مازندران برگزار شد.
کد خبر 100773
نظر شما